LA Multi Ani Ana te iubesc enorm

LA Multi Ani Ana te iubesc enorm

Hei Ana La MUlti Ani si tot ce iti doresti te iubesc enorm sa stii
si ce scriu acum sa sa nu crezi ce o poezie proasta
nu nu , tot ce spun acum spun din suflet
te iubesc enorm si nu vreu sa te pierd poate nici tu nu vreau sa vorbesc in numele tau
au trecut 2 ani si 2 luni aproape , dar esti singura fata care ma facut varza adica ca ahhhh e un sentiment care e greu poti sa il descrii, si cand sunt langa tine si ma iei in brate ma simnt protejat si ma face sa imi iau gandurile de la probleme si uit de tot si parca as vrea sa raman acolo pentru todeanuna
dar acum relatia asta a inceput sa scartie simt ceva rege nu stiu simnt ca ceva nu e inregula
si imi e greu sa iti spun asta ca tu mereu intelegi gresit da te iubesc si nu vreu sa te pierd si acum ca nu te.am vazut de o luna aproape imi vine sa ma urc pe pereti de dor si chiar esti singura fata pe care o iubesc cu adevara
imi e dor de tine si vreau sa te vad sa te tin in brate imi e dor de tine
stiu ca am fost un lasi de cateva ori ca am vrut sa ne despartim dar voiam sa scap de ganduri de vocile ala din cap da stiu sunt un psihopat
si ceva imi spune ca eu nu te merit si iti trebuie cv mai bun si imi vine sa mor
si cu toate astea cu lacrimi in ochi iti spun te iubesc enorm si nu vreu sa te pierd
LA multi ani ai 16 ani fii fericita iarta-ma ca te.am facut sa palngi si te.am suparat si iarta.ma ca am fost un porc si un mare nesimtit ai putea sa ma ierti ? te iubesc

Si iarta.ma ca am devenit posesiv dar tin prea mult la tine ca sa te pierd
sstiu ca sunt inchis in mine ca si ascund multe chesti despre mn dar le ascunt ca sa nu iti mai fac rau
mai ajutat extrem de mult si ma ajutat sa elimin o parte nasoala din viata mea o chestie care devenise un viciu si devenisem dp si iti multumesc ca ai fost alaturi de mnsi nu vreu sa te pierd si imi dau seama ca nici eu nu te merit

ana te iubesc si ce pot spune acum ca melodia asta ineamna foare mult pentru noi si mereu cand am fost certati sau tristi o ascultam ca sa ne putem calma

acum sunt varza cu capu nu mai pot spune nimic 10000000 de cuvine imi trec prin minte si  nu  ma pot calma  am nevoie de odihna

Lasă un răspuns

