Grand Theft Auto 5

Grand Theft Auto 5

Pe 17 septembrie va aparea grand theft auto 5 dar exista o mica problema in legatura cu acest joc va aprea doar pentru console 😦 eu nu am consola si poate nici alte persoane nu au si doresc sa joace acest joc dar nu au cum, asa ca am gasit o petitie din ce am vazut este oficiala as dori sa dati reblog sau share sa vada lumea si sa semneze aceasta petitie multumesc uitati link-ul

http://www.change.org/en-CA/petitions/rockstar-release-gta-v-on-pc

sa imi spuneti daca merge .

Lasă un răspuns

