Acum ceva ani am cunoscut o fata, nu am cuvinte sa o descriu, sa-i spun povestea.

Ba da, am! 

Ea n-avea nume, calca discreta peste scuze, cu un secret pe umeri, si unu-ntins pe buze. Parca
satula de cautat un loc peste, zicea ca e prea multa lume la mijloc si inca este. Am innebunit de
ea, sa zic asa, o boala oarecare, intr-un bar, am uitat care. Eram derbedeu si-am judecat in joaca
mea ca dansa nu e genul meu… Dar cine mai era? Si m-a privit cu o putere de-mi stangea costele,
cand cu gesturi mici straine imi scria privirile, si chiar si-acum tremur, cand vorbesc despre ea,
ca ma miscat doar cu un simplu: „Vino incoa!” Vorbesc serios, am tremurat si o conturam firav fumand
nervos. M-am asezat in fata ei la masa si-am zambit, am aprins o tigare, ca un om mare si am tusit,
m-am prezentat si ea-mi zambi prin fum. 


5 comentarii

Lasă un răspuns

