Wake me up when it’s all over…

nice song

Blogul caprei Sniti

In sfarsit am gasit-o!!! Atata nebunie cu ea.

-Nu-mi merge clipu s-o aud, te sun.

-Nuuu, nu ma suna.

-Pui telu la boxe.

-Nuuu. Ascult la casti. Ma rog suna-ma, le dau la maxim.

………………..

-Nu inteleg, da mai tare.

*volum dat mai tare*

-Mai tare.

*clipul se termina*

-Mai pune-l o data.

*dupa ce l-am pus de 5 ori*

-Ma..eu nu inteleg..vorbesc aia prea tare.

Pana la urma e bun si ask.fm-ul asta la ceva. Cred ca asta e noua mea melodie pentru alarma…

Vezi articol original

Lasă un răspuns

